vulnerable -

Badbesöket

Har haft lite fullt upp senaste dagarna, men nu kommer en uppdatering på adhusbesöket. Ronja sov jättebra hela natten så vi klev upp vid 8 och gjorde oss redo för att besöka Storsjöbadet. Vid halv 11 var vi framme och löste in oss, köpte även ett par badbyxor till Ronja som var blåa med fjärilar på, jättesöta!

Vi bytte om och gick till den gamla barnbassängen, då det är instängt där blir det varmt i luften också. Det nya småbarnsavdelningen är så öppen så luften är jättekall och då blir små barn som inte busar så mycket kalla rätt fort. Jag, Carro, Ronja och Morgan satte oss på en bänk därinne och väntade på killarna + Isabelle. Medan vi sitter där känner jag att det rinner något på mitt ben, och jag tror att Ronja som sitter i mitt knä håller på att spy. Det gjorde hon dock inte, utan hon kissade ;)

Killarna kommer och Totta får ta Ronja och hoppa i vattnet så jag kan filma dom :) Så roligt. Carro visade Totta hur man ska "dyka" dom under vattnet så det testade han också. Sen tog jag massa fina kort på dom två, mina fina underbara älsklingar <3
Efter det bytte jag och Totta så jag fick bada lite med Ronja och han tog några kort på oss. Sen blev det inte så mycket mer bad för lillan, men det räckte. Vi duschade och så och sen var hon jättetrött och hungrig och bara skrek. Men när hon badade gnällde hon inget alls utan verkade tycka det var rätt kul. Vi bestämde att vi måste göra om det snart igen, och efter att ha pratat med Carro om babysim så vill jag gå det med Ronja. Det vore myspys :)










Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: