vulnerable -

En lista

Jag hittade en lista på en annan blogg som jag snodde, i brist på saker att blogga om, plus att jag gillar att svara på frågor. Önskar jag hade massa läsare så jag också kunde ha en sk "frågestund" i min blogg och få massa frågor, men som det verkar just nu har jag bara 2 läsare, varav en borde vara jag själv :( Kanske borde marknadsföra min blogg lite mer?!

1. Vad gjorde du för tio år sen?
Var nybliven fjortonåring och betedde mig nog som en fjortis också. 2002 var väl året jag började spåra ordentligt i skolan, hemma och med mig själv. Jag gick i 7an och hatade min handledare som var en pryd oskuld, satt bara i grupprummet på alla lektioner med Sandra och Mickan och frös ut oss själva från resten av klassen. Oh good old times..Not!

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
Inledde min livs tuffaste månad (kanske inte, men det kändes så då) med övertid varje jävla dag, ofta frivilligt men ändå påtvingat. Sov inte mycket, så otroligt less, frös jämt, stressad, inget tålamod och humör. Ledsen för att jag aldrig blev med barn, påväg att ge upp, slutade med medicinen och så helt plötsligt fick jag bröstcancer i 3 dagar tills jag gjorde ett gravtest och insåg att det fanns ett ljus trots allt.

3. Fem snacks du gillar:
Chips
Popcorn
Godis
Jordnötter
Nachos

4. Fem sånger du kan hela texter till:
Nu för tiden inte många, men så fort jag hör en kentlåt tex kan jag sjunga med felfritt..

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:
Ut och resa i världen.
Köpa mamma&pappas hus i Ope och totalrenovera det så det var bra isolerat mm.
Någon välgörenhet.
Köpa ett hus någonstans där det är varmt så man kan fly dit om vintrarna.
Skänka pengar till mina nära&kära.

6. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
Magtröja
Ostretchiga jeans
Platådojor
Kortkort kjol
Stringbikini

7. Fem saker du gillar att göra:
Gosa med Ronja
Umgås med vänner
Fotografera
Spela spel
Surfa på nätet

8. Fem dåliga vanor:
Knäcker mina leder.
Äter onyttigt rätt ofta.
Slösar pengar.
Förstör mina naglar/nagelband eller hårtoppar när jag är rastlös.
Tänker för mycket.

9. Fem favoritleksaker:
Ronja, om vi låtsas att hon är en leksak ;)
Min mobil
Min dator
Tottas kamera
Scrapbookinggrejerna



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: