vulnerable -

Lördagen

I lördags åkte jag och Ronja till Ope, Totta jobbade. I Ope var mamma i full gång med att baka och laga mat, många järn i elden hade hon! Men hon hann med att gosa med ronja också ;) Pappa roffade åt sig Ronja så fort jag stannade bilen, haha. Är så roligt att dom båda tycker det är så roligt med henne! :)

Vi åt makaronipudding till lunch, så himla gott! Sen åkte lillebror iväg till stan och vi övriga gick ut på en promenad. Jag fick inte köra vagnen dock, det turades mamma&pappa om att göra :P Efter det fick Ronja sova kvar ute i vagnen och totalt sov hon drygt 3 timmar, duktiga tjejen. Under tiden hjälpte jag mamma med datorgrejer och pappa for och handlade och sen vilade han. Efter det blev det kotlettmiddag och nybakt sockerkaka med hallon och grädde till efterrätt, mums!

Tiden gick fort och vips så var det dags för melodifestivalen, lagomt tills den började somnade Ronja i vagnen fast inomhus denna gång :) Så jag fick se hela melodifestivalen ostört, men lillgumman trodde hon lagt sig för natten hon så sen när jag skulle åka hem så vaknade hon av påklädningen och då vart hon butter. Men när jag kom hem somnade hon om på en gång typ. Bra dag!







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: