vulnerable -

Hjärtats dag

Igår var det alla hjärtans dag, och dagen till ära hade vi en tid på sjukhuset för att göra ett ultraljud på lillans hjärta. Hon har haft ett litet hål mellan förmakarna sen hon föddes och nu när hon blivit 3 månader ville dom kolla om det växt igen. Det hade det inte, men nästan, det är så litet nu att det inte har någon påverkan på hennes hälsa. Vi kommer dock bli kallade en gång till men kanske först när hon är 2 år, bara för de vill vara helt säkra på att det växt igen helt då. Kändes i alla fall sjukt skönt att höra att vår lilla skatt mår bra och inte kommer besväras av detta. Bättre "present" kunde vi inte få!

Det var även den enda presenten jag fick, trodde jag igår. Imorse när Totta kom hem hade han köpt med sig 3 röda rosor till mig, fina älsklingen <3 Jag fick lite dåligt samvete att jag inte gett honom något, så idag när jag var på ÖB köpte jag en påse med Plopp som det stod "kram", "puss" mm på istället för just Plopp. Ronja fick i alla fall presenter igår, en vacker röd ros av sin farbror/gudfar Dudda och en fin lila filt med hjärtan på av sin farmor.





Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: