vulnerable -

Fredagen

Vi klev upp och gjorde oss i ordning för promenad in till stan med Totta. Väl inne dumpade han mig och min beslutsångest på panduro och tog med sig Ronja och gjorde lite ärenden. Lollo kom till Panduro och hjälpte mig komma på det sista till servetterna, skönt nog! Sen strosa vi lite till på stan innan vi åkte hem igen.

Andersson kom förbi på kaffe, medan jag testgjorde några servettringar, blev rätt bra. Sen fick jag söva lillan och somnade själv en stund. När jag vaknade var det bara att göra sig klar för att åka in till stan då jag skulle äta middag på Cuprum med mina jobbarkompisar. Fick skjuts in med Davids pappa. Åt en rätt god hamburgare och snackade massa skit med jobbarkompisarna. Sen när de gick vidare på basketen åkte jag till Lugnvik. Vid busshållsplatsen väntade Totta på mig med Ronja och vi gick ner till Helena. Vi blev kvar där några timmar. Jag och Helena tittade runt på nätet efter roliga grejer och spånade på olika pysselsaker :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: