vulnerable -

Badhuset

Ja vi kom ju iväg till badhuset igår tillslut :) Ronja verkade tycka det var lika roligt denna gång, så det känns bra. Jag frågade lite om babysim också, och dom trodde att nästa kurs startar vecka 11, så då ska jag och Sandra (från vår föräldragrupp) försöka boka in oss på den :) Ronja badade i typ en halvtimme, sen klev jag upp med henne och gick iväg och duschade av henne, samt klädde på henne. Sen fick hon sitta i bilbarnstolen borta med Totta och dom andra medan jag gick och duschade och bytte om, smidigast så! Efter det tog jag Ronja och satte mig i cafét och ammade och väntade in de andra segpropparna ;)


Jag tog med mig vår gröna krokodil-halkskyddsmatta och hade i duschen så Ronja fick ligga på den, sjukt smidigt så hon låg någorlunda still och inte gjorde illa sig :) Längtar dock tills hon kan sitta i en matstol som dom har i duscharna på badet, det blir som liiiiite lättare att tvätta av henne och sig själv då :)


Efter badet åkte vi som sagt och åt kinamat, sprang bara in på Åhlens först och bytte ugglemössan till en storlek större :) Efter maten blev det ett besök på hemmakväll och vi shoppade lite onyttigt men gott godis ;)



En redigerad badbild på mina fina hjärtan <3



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: