vulnerable -

Solstrålen min

Glömde skriva att Ronja också fick hallon till efterrätt, och oj vad hon gillade dom, hon bara slukade hallonen.. Hon fick även smaka lite vanlijglass, men säg inget till hennes pappa, han blir så sur då ;)

Sen måste jag bara säga att jag måste ha en väldigt glad unge när tom de närmsta blir förvånade när hon börjar grina när hon gör illa sig. Kommentarer som: "det är första gången jag ser hon ledsen" blir allt vanligare.. Och så är det, hon är nästan alltid glad så länge hon inte är supertrött eller jättehungrig. Eller det nyaste, hon har gjort illa sig för hon vet inte sitt eget bästa när det gäller klättringar mm :P Jag är glad att hon är så glad i alla fall, hon är verkligen min lilla solstråle här i livet ♥



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: