vulnerable -

Söndag 22 april

Igår började dagen långsamt. Jag fick sovmorgon till kl 10, det var sååå skönt! Dusch på det och sen kom Tottas mamma hit och Totta drog på innebandy. Birgitta hade vart på loppisen på Furan och köpte lite saker till Ronja bla jeansklänning, ljustgult set, rosa set och en dyna till matstolen. Hon hade även köpt en baddräkt från Triconor. Den var i storlek 86 men när jag testade den på Ronja var den i minsta laget..

Hon blev inte kvar så länge så när hon hade åkt lekte jag lite med Ronja, sen fick hon sova och då gjorde jag lunch. Blev köttfärsås och spagetti. Sen kom Totta hem och efter ett tag åkte vi och handlade på Maxi. Sen for i ner till J&H en stund och satt ute i det fina vädret. Ronja passade på att  sova igen den lilla sömntutan :P

Hem och stökade på lite. Sen gjorde vi middag som blev tacos :) Totta åkte sen iväg och tvättade sin bil på sin pappas jobb. Jag och Ronja lekte och övade mer på att sitta utan stöd. Hon blir bara bättre och bättre :) Sen läste vi lite Wille-böcker och sen la jag henne. Hon somande väldigt fort. Sen satte jag igång med mitt syprojekt men allt tar ju sååå lång tid för mig och ska jävlas. Men jag lyckades få till någorlunda mönster och klippte ut delarna i uggletyget då jag tänkte göra en provklänning, dels för att det känns dumt att testa på ett dyrt tyg och sen för att jag var tvungen att tvätta det :P







När vi var på Maxi köpte jag tre plagg där då det var ta 3 betala för 2.
Hittade äntligen ett par bruna leggings! :)
Krokodilpyjamasen valde Totta



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: