vulnerable -

Fredag 20 april

Så låg man efter igen..........

I fredags så åkte vi till Lillänge, jag bäddade ner Ronja i sin vagn så hon skulle sova och sen gick jag på Lindex och sedan bort till Lime där jag skulle möta upp några jobbarkompisar för att luncha ihop. Totta åt också lunch där fast med Stefan. Jag åt jättegod fiskgratäng som innehöll jättemycket räkor, smaskens! Efter vi ätit/surrat klart så åkte jag och Totta ner på stan så jag fick gå på Sydillas ettårs jubileum. Köpte lite olika bomullstygbitar som jag tänkte göra ett lapptäcke utav. Köpte även ett gult jerseytyg med flugsvampar som jag tänkte sy en klänning till Ronja utav. Så jag köpte även ett mönster på en ENKEL klänningmodell.

Sen åkte vi ut till Tottas pappas stuga så Totta fick sätta på sommardäcken. Jag och Ronja roade oss inne i stugan och värmen med att öva på att sitta själv utan stöd (Ronja alltså) och rulla runt. Lillgrisen rullade från mage till rygg så både jag och Tobbe såg det :) Sen gjorde hon det en gång till när Totta såg. Vi blev kvar ett tag så Totta blev beordrad att åka till Brunflo och köpa pizza till oss :) Efter vi ätit klart åkte vi dock hem då Totta skulle iväg och spela innebandy. Sen när han kom hem från den duschade han bara och sen gick han över till Morgan och spelade spel med grabbsen. Jag gav mitt lapptäcke ett försök, men när jag inte ens kunde klippa till raka bitar blev jag less och gav upp..








Totta gjorde en spike på Ronja ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: