vulnerable -

Love the way you lie part II


Eminem och Rihannas låt love the way you lie är årets bästa låt enligt mig, kan verkligen inte lyssna mig less på den. Älskar deras röster i kombination med texten och musiken. Musikvideon är underbar också. När Eminem står där på "åkern", jag önskar jag var där och fick fotografera, så jävla fint ljus och underbar vy..

Hur som helst, nu kommer love the way you lie part II där Rihanna sjunger merparten och Eminem rappar lite på slutet, samma refräng men nya verser. LOVELY! Blir nog en outtjatad favorit denna med.. FAAN vad bra dom är ihop, mer samarbete mellan dom tack. Nu inväntar jag videon på part II.. Jag har försökt hitta den på youtube, men tydligen får den inte visas där än.. Så länge får ni nöja er med ettan och en med part II med texten som video..




Louise

Lovely! Jag gillar också dom låtarna :)



PUBLICERAT: 2010-12-03, 11:30:34 | URL: http://frankigor.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: