vulnerable -

- Gratis fotobok

Marica tipsade på sin blogg om en kampanj som Fujifilm har för tillfället, där man skriver ett inlägg om deras fotobok på sin blogg eller hemsida och sedan får man en gratis fotobok av dom (värde 344 kr). Jag tyckte det lät riktigt bra så jag klickade mig genast in på deras hemsida och anmälde mitt intresse.

Sen läste jag igenom vad deras fotobok innehåller och hur det går till att göra den. Det visade sig vara mycket enkelt, man laddade bara ner ett gratis program som bara tog några minuter och sen installerade man det. Sen väljer man mellan dom olika alternativen, dvs vilket papper och format du vill att boken ska ha. Man kunde få boken gjord på riktigt fotopapper om man ville :) Och så kunde man välja om man ville ha en mjuk eller hård pärm runt boken.

Sen la man till de bilder man vill ha i fotoboken, och hela tiden ser man hur mycket boken kommer att kosta, vilket jag tycker är riktigt bra. Du kan också ha en egen titel på boken, och en bild på själva framsidan&baksidan av den. Sen är det dags för det roligaste du vrider och vänder bilderna som du vill, förstorar dom eller gör dom mindre och sen kan du lägga till fina eller roliga bakgrunder, och ge själva bilden effkter som tex pusselmönster, hjärtform, snäckram mm. Laddar upp en bild som ex på hur man kan göra!


Sen när man är färdig med allting är det bara att beställa den, antingen så laddar man upp boken på deras hemsida vilket jag tycker är smidigast, men har man seg internetuppkoppling kan man bränna ut den på en cd och skicka till Fuji :) Sen ska det ta ca 2 veckor och sen får man hem sin fotobok med posten och då först får man fakturan. Så du behöver inte betala förrän du fått boken och kollat igenom den :)

Jag vart faktiskt riktigt imponerad av denna fotobok så jag tror att jag kommer beställa några och ge bort i julklapp eller så, en riktigt rolig idé och personlig! I alla fall, gör som jag och blogga om Fujifilm så får ni också göra en egen fotobok! Här hittar ni kampanjen!



M.

Och gosh. Måste göra samma sak.



PUBLICERAT: 2009-09-10, 23:24:58 | URL: http://meast.blogg.se/
Louise

Ey har du beställt efter någon än? You've gotta show meeee! :D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 02:09:32 | URL: http://lphant.blogg.se/
Linn

självklart! nya bloggen är: dukanintehindramig.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-09-15, 19:36:46 | URL: http://dukanintehindramig.blogg.se/
a home far away

Ja dt verkar mycket poppis med den där fotoboken!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore



PUBLICERAT: 2009-09-17, 10:32:36 | URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Lisa

Jag saknar dig! Tack för tipset om fotoboken föresten! Ska kika om det är något för mig =) Ta hand om dig vackraste, och kom ihåg vilken betydelsefull person du är. Tusen kramar



PUBLICERAT: 2009-09-20, 04:51:24 | URL: http://utredningsfall.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: