vulnerable -

- Min torsdagkväll

Vattengympan gick rätt så bra, var bara en övning som var jobbig, och det beror på träningsvärken jag har i magen sen tyrannpasset i tisdags. Sen när vi skulle hålla i kanten och sträcka ut armarna och göra en sak med benen började min handled göra ont, dock den vänstra och inte den högra som jag var till doktorn med :S Knepigt det där, men jag börjar väl få problem med båda handlederna pga jobbet..

Efter vattengympan tog vi oss en fika och Lollo spillde ner sig själv med halva yoghurten hon köpte. HAHA såg ut som spya och Lollo satt och sa/skrek; fitta, fitta, fitta, medan det gick förbi några killar/män som tittade konstigt på henne :P Sen kom Anna H som vi jobbade med på badet förut och satte sig och pratade med oss ett tag. Hon vart sugen på att börja träna på badet hon med så vi får väl se om hon dyker upp på något vattenpass :P

Sen skulle vi sola solarium med det var så kort tid kvar så Lollo avstod och lät mig göra det. Och det var så skönt! Så himla varmt och skönt så jag höll på att somna flera gånger.. Det blir fler sånna framöver. Ska nog försöka göra det en gång i veckan i alla fall så kanske man hinner bli lite brun innan sommarsolen kommer fram och man kan bli brun av att vara ute istället :)

Nu lät jag lite positiv men jag känner mig inte det.. Är så jävla trött, som jag alltid skriver. Men vad är det för fel liksom? Jag har hört att man ska bli piggare av träning och så, men jag blir bara tröttare. Och nu menar jag inte att jag är trött efter ett pass, för det blir väl alla, utan jag är trött i största allmänhet, och det är det jag har hört att träning ska bota. Men det gör det inte för mig inte.. Eller så har jag inte tränat tillräckligt länge än för att det ska börja ge sånna effekter..Jaja, återstår att se..


Gammal bild på Lollo från en fest på badet


Louise

vi har ju bara tränat i typ två veckor :P du blir nog piggare snart! Annars kanske du kan börja ta järntbletter igen - och inte sluta med det på en gång..



Men va fan, den där bilden känner jag inte igen :O



men jag har tvättat min handduk iaf.. hehe



PUBLICERAT: 2009-03-06, 16:02:00 | URL: http://lphant.blogg.se/
Jessie

Men lilla du, jag tror nog att man måste träna ett litet tag och SEN börjar träningen bota tröttheten. Så fortsätt du med ditt tränande tjejen så ska du se att du kommer bli piggare :)

Förresten, tycker du är jätteduktig som tagit tag i träningen...kanske att lilla fröken Karlsson också borde göra det? Ska däremot iväg och simma snart, kanske blir bra för mitt onda knä?

Ha en toppen helg tjejen, kan inte fatta att det snart är en hel vecka sen jag såg dig sist :(



PUBLICERAT: 2009-03-06, 16:25:50 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: