vulnerable -

- Lila är temat

Har vart en fullspäckad dag.
Inte för att jag haft så mycket för mig, men efter en ytterst tidig lunch vid kvart över 9 kom Tottas mamma och hämtade upp mig vid 10. Vi åkte till massa affärer och tittade på gardiner. Slutade med en jättefin panellängd som var vit med lila blommor på (se bild längre ner).

Efter det åkte jag direkt till jobbet och avverkade 5 timmar i verifieringen. Börjar bli en aning lesdsamt att sitta där, men den här veckan som är min kvällsvecka, ska jag sitta där oavsett problem med handen eller inte.

Efter jobbet plockade jag upp Totta och vi åkte på Willys och snabbhandlade lite grejer. Mest grejer som jag ska göra mer godsallad av :) Och ägg så jag kan göra äppelkaka och bjuda syster, Jörgen och lillan på när dom kommer hit. Blir imorgon eller på onsdag låter det som :D LÄNGTAR!

Väl hemma stressade jag ihop stuvade makaroner och korv och åt framför nyaste Desperate Housewives-avsnittet. Kl 7 började nämligen mitt datormöte med plugget. Men det höll inte i sig så länge då läraren är nere i Linköping och hennes headset inte ville funka helt okej. När man bara hör vart tredje ord som läraren säger är det inte så stor mening att försöka bedriva någon undervisning. Så vi sköt upp mötet till nästa tisdag.




Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: