vulnerable -

- Idag är det mesta bra :)

Imorse när jag vaknade mådde jag mycket bättre. Jag mådde faktiskt bra, haha. Så jag klev upp och åkte på jobbet, och har inte haft några problem alls, mer än handen då, men det hade jag räknat med. Har haft jättekul i verifieringen med Peter och David. Dom kan verkligen få tiden att gå fort, och så roligt vi har det!

Sen fick jag mig en väldigt glad nyhet idag, men mer om det sen :) Och så kom Jessie förbi jobbet och dumpade mina täckisar som jag glömde hos henne förra helgen när vi var där. Alltid lika kul att se henne :)

Nu har jag ätit den goda woken som Totta blev tvungen att göra själv igår när jag mådde dåligt. Och jag måste säga att han lyckades riktigt bra, jättegod var den älskling! :) Nu ska jag in på stan en snabbis för att sen brumma vidare mot Brunflo där jag ska på Lenas friskvård och få Ortobionomi (eller nåt) i ca 1 timme. Snälla mamma gav mig sin tid och ska betala den åt mig också :) Det tackar man för, och ja, tack Lollo för att du inte ville ha tiden utan lät mig få den :P

Jag är så glad och lycklig idag ^^


Louise

Naaw ^^ Det kändes liksom som att du behövde den mer än jag :)



and i know what you're thinking... Jag är också glad! ^^



PUBLICERAT: 2009-03-11, 20:18:53 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: