vulnerable -

- Behöver ingen väckarklocka längre

Fan vilken otrevlig morgon det varit idag! Vaknade först kl 5 av att Tottas jävla mobil ringde. Han har ju dessutom världens irritersammaste ringsignal; Spiderpig med homer, och inte på så låg volym heller. Så när man vaknar till den sätter man hjärtat i halsgropen för att man blir så skrämd. Sen kom han in och sa hejdå, vilket jag självklart vaknade av. Då upptäckte jag även hur satans varmt det var i rummet, var helt svettig i nacken :S Tog ett tag att somna om sen..

Sen lite före 8 vaknar jag av en skata/kråka som kraxar utanför fönstret. Försöker somna om, men upptäcker då till min förtjusning att grannen även spelar dansbandsmusiken mitt i veckan. Så jag låg där och försökte somna om i typ en timme till hennes extremt världelösa musik och den där dumma fågeln utanför. Slumra till ett tag, men sen väcktes jag igen av någonting. Hur trött som helst klev jag upp i alla fall, för vad är meningen att försöka sova när saker omkring bara stör?!

Nu vet jag inte vad jag ska göra för jag är klar att åka på jobbet. Eller ja, jag ska ju äta lunch också, men det är lite tidigt för det än :/ Kanske ska försöka plugga lite mer..


Louise

Du borde skaffa öronproppar ;)



PUBLICERAT: 2009-03-19, 17:10:37 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: