vulnerable -

- Lilla ego

Idag var det ovanligt lite postbackar på jobbet (pga ett plan i Göteborg gått sönder) så typ hälften fick sluta tidigare. För mig blev det en halvtimme tidigare :p Efter det åkte jag hem, åt min goda lasange till lunch och kollade på mer avsnitt av serien Privileged som blivit en ny serie jag kommer följa. Råkade slå på första avsnittet som svensk tv visade i söndags och fastnade på en gång då jag gillar skådespelerskorna, och serien var helt i min smak (vilket kan bero på att det är samma skapare som till Gilmore Girls och Gossip Girl!). Som tur är så är Sverige så efter, så i USA har dom redan hunnit visa en säsong, så nu har jag något att kolla på i sommar medan jag väntar in hösten som innebär mer DH, Ugly Betty och Gossip Girl :D Dessutom har jag och Totta fortsatt våran avbetning av CSI (Las Vegas) och när vi sett alla dom blir det till att ta upp Heros igen, förutsatt att det dåliga vädret håller i sig :p (Jo jag vet att det vart fint väder idag, men det ska ju inte ens hålla i sig till på fredag så...)


När Totta kom hem åkte vi in på stan för att kolla upp två saker som jag kommer berätta mer om senare i sommar.. Hur som helst var det så kul, för på det ena stället ville tjejen som jobbade där ha Tottas mailadress och han tycker det är lite pinsamt när han säger vad han heter på mailen (lillstig), men så sa jag till honom "min är ju värre". Och då säger Totta högt så tjejen hör "ja, Litet Ego hehe", och gissa vad tjejen säger till mig på en gång?...
"Är du ett kent-fans?"
Jag (förvånat): "ja.. haha"
Hon: "Ja jag är också det så jag kände igen det där"
HAHA jag tycker det var kul att bara för den lilla frasen ur en extremt bra Kentlåt så kom hon på att det var från Kent :) Oväntat men roligt att hon var det. Hon är den första och förmodligen den enda som fattar varför jag valde det som mailnamn, alla andra tror nog att jag tycker att jag är ett litet ego, vilket jag faktiskt inte tycker att jag är.. Väldigt trevlig tjej i alla fall, så himla hjälpsam och förstående :)


Nä nu ska jag beta av lite bloggar så jag inte ligger efter så mycket och sen blir det Sims-spelande eller mer avsnitt av Privileged.. Får se vad jag orkar :)





den här känslan som jag har är inte min
den blev kvar, är den din?
den smakar som du


det är tårar, kan man gråta som en karl?
snälla du förlåt mig, jag glömde vem jag var
snälla sluta lyssna, glöm allt jag sa
jag mår bra
du måste lämna mig ifred

...


Louise

'jag behöver ingen hjälp .....' ååååh stoppa mig (litet ego..:) love it :) själv betecknar jag mig som 'kakan_o3' alla skrattsr åt mig... :/



PUBLICERAT: 2009-06-19, 22:51:35 | URL: http://lphant.blogg.se/
Henrik

Haha, dags för Totta att skaffa ny mail, va? ;)



(Gillar din dikt på slutet som fan!)



PUBLICERAT: 2009-06-22, 17:37:16 | URL: http://www.hpmedia.se/shop
M.

HAHA, när vi skulle boka hotell i Göteborg så frågade tjejen efter Louises email.

L: Eeeeh alltså.

Tjejen: Mail?

L: Kakan..

Tjejen: Haha

L: Underline o 3...



PUBLICERAT: 2009-06-27, 21:21:07 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: