vulnerable -

- Är du min blivande träningsvän?

Hej. Tar ett litet avbrott från pluggandet. Inte för att jag borde, för jag har fan bara just kommit igenom det första kapitlet och har två kvar :S Har dock suttit och hela tiden skrivt ner stödord och sammanfattat deras betydelse lite enkelt. Totta ska förhöra mig lite sen när vi fikar, men det blir efter att han har kommit hem från innebandyn och duschat.

Under tiden han har varit borta och jag har suttit och pluggat har jag dessutom hunnit med att sitta inne på Tradera och bjudit åt Lollo, tittat på Ensam mamma söker och flyttat runt ett flerta gånger samtidigt som jag har förbannat min jävla rygg som gör ont hur jag än sitter eller ligger. Fy fan, imorgon måste allvaret börja, jag kan inte ha det så här längre. Men varför ska jag hata träning så mycket, och varför ska det vara så jobbigt och tråkigt, men framför allt svårt att verkligen ta itu med problemet och börja träna? Är det ingen som vill börja träna med mig på Step In på Storsjöbadet? Har jag ingen som pushar på mig att åka dit så vet jag att det inte kommer bli av ju :( Dock vill jag inte träna med någon som är jätteambiös och typ ska vara där i 5 timmar varje dag och typ gå på dom jobbigaste passen och lyfta dom värsta vikterna. Varför? Jo, för jag är svag, säkert den svagaste ni känner, och jag har sjukt dålig kondition, egentligen existerar det inget som heter kondition i min kropp. Jag gör inte det här för att bli smal till nyår eller få värsta musklerna som syns utan att man spänner sig, jag vill bara inte ha ont i min jävla fucking rygg, och tydligen är träning det enda sättet till det, enligt bra många dårar som vägrar lyssna på mig. Men jag ska försöka ge detta en chans, men är det bara trist och jobbigt så kommer jag ge upp, så därför vill jag att den här träningsgrejen ska bli lite av en rolig sak att göra tillsammans med en vän, inte nåt jävla militärläger med en tyrann som beordrar en massa jobbiga saker. Då kommer jag sluta, på en gång!

Så någon som känner att dom är ungefär som jag när det gäller träning, fast ändå lite mer beslutsfast med att i alla fall komma i väg 3 ggr i veckan, hör av er! Annars kommer jag sitta här om ett halvår och fortfarande gnälla lika mycket på min rygg..

Just nu är det Da vinci koden på tv3, och jag har aldrig sett den och skulle egentligen ha passat på att göra det nu. Men har jag tid till det? Näe det har jag inte, åter till fotoboken!


Louise

hahahaha militärläger med tyrann!!

hahah jag är på., Men det är dyrt. Pejar du så ;)



PUBLICERAT: 2008-11-23, 23:56:47 | URL: http://lphant.blogg.se/
Louise

Btw, lycka till på provet! Det kommer gå bra, ska du se :)



PUBLICERAT: 2008-11-23, 23:57:09 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: