vulnerable -

- What a dream

Godmorgon, fan vad skönt med lördag och helg :D

Sovit riktigt gott i natt, men drömde en heeelt sjuk dröm om mig, Lollo och Sandra. Tror det var så att Sandra också hade tagit körkortet, men minns inte riktigt. I alla fall, först var vi i Irland (om jag minns rätt) och Lollo var helt besatt av att vi skulle hitta till Darren Hayes "nöjesland" som hette Kringetpark (eller nåt). Så vi åkte tunnelbanor, fast dom var som Göteborgs spårvagnar, tills vi kom på ett torg som kan liknas med Hötorget. Där hoppade vi av och pratade med typ en Polsk kvinna (för plötsligt var vi i Polen). Hon sa massa saker men vi fattade nada. I alla fall lyckades vi få tag på en karta och Lollo blev sådär hopplöst ledsen och upprörd (som hon blir när typ Darren Hayse senaste skiva inte kommit rätt dag till Östersund) när hon tittat lite på den. Jag som verkligen ville göra Lollo lycklig letade som fan och vips hittade jag vart det låg. Dock låg den aslångt bort från där vi var, men vi förstod hur vi skulle ta oss dit. Helt plötsligt fick vi syn på en jättelång och stor långtradare som vi tog. Jag körde :O Lollo envisades med att vi skulle ta en stooor motorväg som man kan likna vid Autobahn och hävdade att den vägen skulle gå mycket fortare. Sandra vart skitless på oss och började dricka sprit så jag skulle vara tvungnen att köra hela vägen. Kommer ihåg att jag i drömmen tänkte; "Lollo är störd, jag kan inte köra på Autobahn i en långtradare, vi kommer ju att dö!". Men hon envisades så vi åkte iväg. Fick även samtal från mamma som var jättearg på Lollo som tvingat ut oss på det där äventyret, för då visade det sig att vi i själva verket varit med henne och pappa på semster nån helt annanstans, men stuckit ifrån dom för att hitta till Darren Hayes :P
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.. Ska dock rita upp kartan (bara vägbeskrivningen till parken) som fortfarande finns kvar i mitt minne så ska ni få se :p

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen äta lite Gene till frukost. Sen ska jag och Totta på stan och leta julklappar, samt upp till Jula och kika. Blir premiär där för mig :)

Om bilden; X:et står för vart vi var när vi tittade på karta. Nu är denna bild helt propertionelig, och det var mycket längre än det såg ut, men jag är ingen arkitekt dirket så ha förståelse :p Den röda fyrkanten är Darrens park, den blå vägen ville jag vi skulle ta för att slippa massa trafik mm. Den gröna vägen ville Lollo ta för att vi skulle komma fram fortare!


Louise

HAHAHAHAHAHAAHAHAH!!! xD

Känns bra att mitt Darren Hayes-missbruk tar ut sig över dig så du till och med drömmer om honom! xD hahaha



Känns dock som en rätt realistisk dröm, jag känner igen min karaktär haha :P



PUBLICERAT: 2008-11-15, 17:49:34 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: