vulnerable -

- Två dagar senare

Ja här kommer det (o)efterlängtade fredagsinlägget! Efter jobbet kom Totta och hämtade mig och vi åkte till Coop i lillänge, där mötte vi upp Carro och Jörgen och handlade gotta till helgen tillsammans. Bestämde oss för att göra tacos till middag. Efter det åkte jag och Totta på barnens hus för att titta efter roliga sällskapsspel. Det slutade med att vi köpte varsitt, han det nya Sverige spelet som går ut på samma sak som TP, Geni mfl men frågorna handlade bara om Sverige. Jag köpte nya Lika par leka bäst, som går ut på att man ska ta reda på hur bra man känner sin partner och hur man fungerar i ett förhållande.

Sen åkte vi hem och killarna ockuperade köket för att laga tacosen. Jag och Carro la oss i soffan och uppdaterade oss med lite skvaller, sånt som tjejer är bäst på, hehe :P Vart en jättegod middag med massa gotta i tacosen och älskade julmusten till :) Fast killarna gick såklart in på starkare drycker som kallas öl. Efter det var det lite spelande då, mitt spel. var riktigt kul men usch så dåligt det gick för mig och Totta, men jag skyller på att det var för att han inte fattade att man skulle tänka sig in i att ens partner gjorde alla dom tre påståendena, och inte bara tänka på hur det var i verkligheten.

Så kom lilla Lollo också, men ett kort tag efter det packade vi in oss allihopa i Jörgens lilla blå bil och åkte till Ås för att hämta upp Maria som är Jörgens jobbarkompis. Sen dumpade vi av henne och killarna hos Mikko och vi tjejer åkte hem för att spela Sverige spelet. Vi plockade även fram godis, chips och dip, och jag gick på julmusten rejält medan dom andra två gav sig på vattnet :o Spelet gick sdär, hela tiden svävade vi över på andra samtalsämnen och dessutom hjälpte vi varandra ganska mycket med frågorna hela tiden. Menmen, var jättekul i alla fall.

Vid tolvtiden kom Totta hem. Då hade han vart hos Kjellson som supit ner honom jättemycket. Vi fick oss bra många skratt på Tottas bekostnad! :P Sen vi ettiden åkte vi och skjutsade hem Lollo. Sen vart det till att lägga sig så vi skulle orka upp dagen därpå.


Sandra

Jag älskar min Madde :)



PUBLICERAT: 2008-12-02, 11:37:55 | URL: http://www.znapmusic.com/xsandrax

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: