vulnerable -

- Övertrasserat konto

Hemkommen från jobbet. Vart en lugn dag, jobbat på i någorlunda takt, blir bara snabbare och snabbare utan att stressa, stressar jag går det riktigt fort men inte värt det eftersom jag får sjukt ont i ryggen då. Gick en rundtur och fick se brandutgångarna. Har gjort det för nästan ett år sen när jag började, men lite uppfärskning skadar ju inte!

Har slöat lite framför datorn nu med Ugly Betty, men jag hinner inte se klart det än eftersom vi ska ner till Jon och Helena nu och äta mm. Vart lite smått irriterad på G3 nu. Fick hem ett brev idag från Swedbank där det stod att mitt konto var övertrasserat samt att dom tog ut en avgift på 75 kr för det. Gick in för att kolla för jag fattade inte hur det kunde saknas 300 kr när det egentligen bara skulle vara ca - 10 kr på kortet. Men då visade det sig at CP-G3 inte hade registrerat mina köp hos dom för 2 veckor sen, förräns nu i veckan och då passat på att dra pengarna. Får man verkligen göra så? Normalt brukar ju pengarna reserveras på en gång när man handlar, men inte dras, utan först 2 dagar efter eller så (beror ju på vilken affär det är mm). Men dom hade alltså inte ens reserverat dessa pengar på nästan 300 kr, förrän nästan 2 veckor senare, så nu fick jag lägga ut pengar på nåt som inte ens var mitt fel. Jävla as!

Nåja, det här ska inte få förstöra min dag, handlade ju inte om så mycket pengar hursomhelst. Nu ska vi iväg och ha en riktigt trevlig kväll!

Just det, en liten efterlysning; Vem skrev en kommentar på ett av mina gamla inlägg, från våren 2008, häromdagen? Typ nåt om att den personen inte skulle berätta mina hemligheter osv? Skulle ju underlätta att avgöra det om man visste vem det var, så du som gjorde det, hör av dig :P


Jessie

Lika bra att inte stressa, då de som i.n.t.e stressar för göra mindre om du stressar och inte känna av det "verkliga" trycket. You know what I mean? ;)



Hoppas du hade en trevlig kväll hos Jon & Helena och att det här med G3 fixar sig för dig. Det borde absolut inte vara så att de kan dra 2 veckor i efterhand!!!



Massa kramar från din gamling på Retard ;)



PUBLICERAT: 2008-11-15, 01:23:10 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Madde

Haha näe, vissa är ju segast i världen.. Fortsätter ta det lungt. Anita har ändå typ tvingat ut mig i verifieringen dom senaste dagarna, för att några av dom nyare killarna hellre vill prepa :p Så jag behöver inte fråga längre..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: