vulnerable -

- Lördagsbakis

Tar mig tillslut upp i tanken om att få mat i magen innan gallan kommer ur munnen. Blir pizzarester och Ugly Betty. Försöker göra mig i ordning under tiden. Sen blir det en dusch och sen var jag rätt redo för staden. Dock inte för någon bilkörning, så det fick Totta stå för. Handlade klart julklappen åt Lisa. Och köpte finfin present till Carro (eller hennes bebis) som dom får sen när bebisen kommer! Vi var en sväng på HM, och Lollo hittade jättefina tröjor som hon dumt nog inte köpte! Julklapp kanske? :P Jag hittade även två jättefina tröjor till Totta i svart och rött. Roligt nog gillade han dom också, och han blev nästan lite "less" över att jag inte sagt tidigare att jag gillar sånna modeller, för det gör han med :) Sån tur, för sånna tröjor är nåt av det snyggaste en kille kan ha på sig, så enkelt, men så jävla hett (med rätt kropp, vilket min Totta har)!
Lägger upp en bild också så ni fattar vad jag pratar om :P
 

Avslutade stadsturen på Donken där Sandra och Natta joinade. Råkade tyvärr hamna vid en av deras storbildstvs och dom spelade en kortfilm med intervju med Sibel, Svenska landslaget och en musikvideo med Sibel, om och om igen. Såg den lätt 15 ggr under tiden vi satt där. Sjukt jobbigt, eftersom det var så hög volym på skiten. Dock är ju hennes nya låt så jävla bra, men inte när man försöker kommunicera med en halvdöv Sandra..

Sen vart det hemfärd och bara slöa. Lollo läste min skvallertidning, jag satt vid datorn, och Totta spelade PS3-spel. Så fortlöpte resten av kvällen också, förutom att Lollo satte sig vid Tottas dator och Totta började spela på ett annat PS3-spel. Marica hjälpte mig med bloggen och sen vart klockan så här sent. Var faktiskt riktigt välbehövligt med en sån lugn lördagkväll! Imorgon blir det också plugg till provet mest hela dagen, tar väl något avbrott för att fortsätta med bilderna till jobbet. Nu blir det dock en kvällscigg och sen ska jag krypa ner hos älsklingen och titta lite på DH (gamla säsongerna).

Godnatt alla!
Förresten kan ni väl säga vad ni tycker om min nya stil på bloggen? :)


Louise

Fett snygg belv bloggen! Så du, liksom :)



PUBLICERAT: 2008-11-23, 23:45:51 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: