vulnerable -

- Jobbsnack

Hej hej. Blev inte mycket tid för datorn idag, men lika bra kanske?
Nu har jag och Sandra planerat för fredagen, ska bli kul :) På lördag blir det stan med Lollo, lite julklappsköp mm. Frågan är vad som händer sen? Söndagen ska jag ägna helt åt provet i alla fall!

Hade en soft dag på jobbet. Möte i prepen och vi skulle skriva listor med vilka vi ville hamna i samma grupp som, nu när allt ska bli omgjort om det ska bli fyra grupper. Jag hoppas jag hamnar med dom jag skrev upp, men viktigast är nästan att jag inte hamnar i samma grupp som en viss person. Usch för den personen, tur nog blev "det" inte ledare för någon av grupperna. Vart faktiskt bra ledare; Anita, Miranda, Maria och Zoe. Vill helst hamna i Anitas grupp för hon är så himla bra och snäll och framförallt för att hon har sån koll på allting och ser till att alla är där dom ska vara. Är egentligen synd att hon ska behöva gå varenda dag och säga till alla att dom har öppningsrum, scanning mm, och se till att alla plockar på sig tillräcklgit med backar efter lunch, för varför kan inte folk själv hålla koll på det? Vi har ju för fan ett schema där det står klart och tydligt, och efter ett stort antal veckor i prepen borde man lärt sig att efter lunch tar man så många backar man ska ha tills man slutar. Men vissa är för lata och förlitar sig på att Anita sköter det där. Förhoppningsvis blir det mycket bättre nu med dom nya grupperna och schemat! Hursomhelst är det inget fel på dom andra tre tjejerna som blev ledare heller, jag känner dom inte lika bra bara, vet bara att dom är jävligt bra på att jobba, och tar stort ansvar, så det känns skönt!

Hade svårt att ta mig hem från jobbet idag, biljävlen vägrade starta för mig hur jag än trixa med choken och så. Tror det beror på motorvärmaren. Är nog nästan bättre att skita i den, för då får man igång bilen med choke. Är den lite varm funkar varken choke eller vanlig start :S Menmen, fick igång den tillslut..
När jag kom hem från jobbet åkte jag och Totta iväg till stan och gjorde bolaget inför helgen. Sen åkte vi förbi Max och köpte med oss mat hem. Sen kom nästan hela gänget och vi spelade spel och planera lite inför nyår.

Nu blir det sängen så jag orkar upp imorgon. Och imorgon kväll blir det till att plugga till fotoprovet!


Erika

Åh, Anita <3



Lycka till på fotoprovet! Håller tummarna, och vill höra hur det gick sen! :)

Ska lyssna på Jenny på radion i morgon också! Så blir det nästan så att alla vi lyssnar tillsammans :)



Kram!



PUBLICERAT: 2008-11-20, 00:12:59 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: