vulnerable -

- Horisontal och vertikalkomposition

Hej. Vaknade först vid elva för då klev Totta upp, men jag beslöt mig för att sova vidare. Vaknade halv ett och gick upp. Satte på lite potatis och diskade undan. Potatisen är till middagen, vi ska göra sån där god pyttipanna igen :)

Sen klädde jag på mig varma kläder och gick ut för att ta kort till min fotouppgift från förra veckan. Skulle ta bilder i horisontal och vertikalkomposition. Jättelätt.. Nej! Det är ju så satans fult ute idag.. Jag hoppades igår ikväll när jag skjutsade Lollo att snön som kom då skulle fortsätta hela natten så det skulle vara värsta vinterlandskapet ute idag, men det är det inte. Det är snö på marken, men inte tillräckligt för att gräset inte ska synas. Det är grått och trist och helt värdelöst att försöka få fina bilder. Får helt enkelt försöka göra dessa kompositioner här inne istället.. Men först ska vi äta lunch och sen storstäda.


Louise

Men är du störd!? Snön ska bort - för evigt! Gaaah!



PUBLICERAT: 2008-11-19, 14:09:36 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: