vulnerable -

- Gene is the shit!

Godmorgon! Äntligen är det fredag :)
Snart ska jag kila iväg bort till Rogers garage för att möta upp honom och åka till jobbet. Idag har jag tur för Moa ska jobba dag idag så då har jag lite sällskap :)

Igår när vi var och handla köpte jag Gene (hårt tunnbröd) och messmör. Det tillsammans är så satans gott, och är precis vad jag har med mig till frukost på jobbet idag! Sen har jag med mig rester från kycklingen igår så det blir en rätt god lunch också :)

Menmen, dags att gå till jobbet så jag får komma hem någon gång!
Längtar tills ikväll..


Malin

åhå, vad mumsigt! vad händer ikväll då? :)



PUBLICERAT: 2008-11-14, 11:17:55 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: