vulnerable -

- Flexa?

Hej hopp. Vart så trött igår nere hos Jon och Helena så vi gick em efter 9, och då hade jag ingen ork till att skriva blogg. Istället damsög jag längenheten och diskade upp all disk så det skulle vara rent och fint här tills syster kommer idag!

Nu ska jag skutta iväg bort till macken där David och Peter ska hämta upp mig, så blir det jobb igen då. Men idag (till skillnad från igår) är det ju faktiskt fredag :D Sen frågade jag Lars igår om jag ev får sluta tidigare idag, och är det lite och det ser bra ut skulle det gå. Men jag tvivlar på att det kommer vara så :/ Menmen får väl se vad som händer. Just det måste ta fram köttfärs, ikväll ska jag göra köttfärsfrestelse för första gången. Önska mig lycka till!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: