vulnerable -

- Bejeweled

Trevlig kväll även om den gått för fort som den brukar.. Kollade klart på Madagascar och passade på att mysa med Totta. Sen när han stack ner för att fixa med tvätten (ja jag vet inte hur jag gör, men han fixar allt!) tog jag en lång varm dusch. Medan jag duchade började Totta spela Bejeweled och vips så var jag tvungen att gå in och spela jag med.. Så nu har jag suttit och nördat det.. Klockan börjar dock bli mycket så fixa i ordning mackor tills imorgon och sen lägga sig låter som en bra idé..

I all fall, Totta vägrar ju att erkänna det så då får jag väl säga det till mig själv då; Jag är fan bäst på Bejeweled! Okej, inte bäst i välrden men bäst av alla jag känner! Bejeweled och Majhong är dom bästa datorspelen jag vet, och om det är någon som har något tips på vart man kan ladda ner dessa i sin fulla version, alltså INTE demoversioner som försvinner efter 1 timme eller 2 veckor, skriv gärna en kommentar om vart, jag vill ha!

Nä en nattmacka och sen sängen! Natti

Lite skryt också :p



Klå det du Totta, eller någon annan som känner sig manad..


Malin

Hahaha grattis! och nahjong är ju bäst! jag har mahjong inlagt på min nyaste dator, man kan välja utseende bara. vet inte om det finns på alla nyare nuförtin? :O



PUBLICERAT: 2008-11-14, 11:19:29 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: