vulnerable -

- usch sån dag

allt känns depp idag och jag har stor lust att sjukanmäla mig men så kommer det inte att bli, jag ska iväg på jobbet trots att det tar emot som fan just nu.
vakande av tottas förbannade mobil och vart klarvaken, pigg och allt. kunde inte somna om på en timme tror jag, och då var jag ju självklart dödstrött när jag skulle upp vid halv nio.

i alla fall så börjar det äntligen bli bättre på jobbet. har lärt mig prepa nu och blivit frisläppt, vilket menas att dom inte längre kommer kolla om det jag gör är rätt. sen nästa vecka börjar jag jobba halv 8 till 4 hela veckan, sen ska jag jobba så nån vecka innan jag äntligen får börja gå på schema. gav önskemål om att alltid jobba morgon på onsdagar och fredagar, så jag hoppas på att jag får det så. så vi alltid kan ha spelkvällar på onsdagar, och så att det finns möjlighet att åka bort över helgerna.

sen har jag fått ledigt nästa torsdag och fredag så då åker jag och totta till stockholm, det ska bli mycket trevligt!

anyway, ska göra nåt att äta nu, innan jag måste iväg. blir nog ingen övertid idag, hem och kolla på film istället!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: