vulnerable -

- Helgen som gått

Ska väl skriva lite om helgen som varit också så nu inte missar så mycket i mitt liv :P

Torsdag: Efer jobbet åkte jag och Totta och tittade på den där lägenheten, den var jättefin och vi vill ha den. Ska försöka fixa bankmöte nu för att se om vi får något bra lån med låg ränta, då blir den nog vår, för dom hade inte fått några bud än och dom andra två som varit och kollat på den var inte ens intresserade som det verkade :)
Efter det åkte jag hem gjorde mig i ordning och drog till Sandra. Där blev det förfest med tjejerna och sen drog vi ut på G3 en sväng. Jag och Sandra gick rätt tidigt för att åka ner på Biljardhallen och äta panpizza :)

Fredag: Jobb som vanligt då. Sen åkte jag iväg till Lillänge för att inhandla helgens vin. Tog bra lång tid att ta sig ut från parkeringarna med massa bilkö, men jag skötte mig perfekt i mina krypkörningar mm, är så stolt över mig själv hur duktig jag blivit på att köra i massa trafik! Sen köpte jag en pizza och drog hem och kolla på Ugly Betty. Min Totta kom hem och jag föbannade mig över min dator men satt och förde över all bilder mm till externa hårddisken. Började även pyssla med mina julkort, är faktiskt riktigt imponerad av hur bra en del blev. Sen åkte vi på att åka och hämta Janne (Tottas mammas kille) i Almåsa. När vi väl kom hem igen var det bara sängen som ropade på en utmattad Madde.

Lördag: Vaknade sent och drog in till stan med Totta och mötte upp tjej- och barngänget på stan. Åt en god lunch på Lime och sen vart det Jamtlis julmarknad för mig och Totta. Det var supermysigt där! Vi köpte på oss Daim, knäck, varmrökt röding och jag ett fint silver halsband med en fjäril. Vi köpte även en smaskig renskavsstut som var så sjukt god. Renkött är det bästa köttet jag vet!  På kvällen åkte vi till Mickan och hade en jätterolig förfest. Men usch vad jag drack för mycket! Kvällen slutade på G3 och en timmes letande efter en fylletratt som vi kallar Totta som somnat inne på G3s toaletter :/

Söndag: Inte gjort mycket alls, mest legat i sängen och tittat på DH. Var ut en sväng och åt mat på Matkällan med mamma, pappa och Semlan. Lollo jobbade där idag! Nu har jag i alla fall fått pappret/beviset på att jag köpte min dator på Elgiganten, så jag ska föröska åka dit någon dag och fråga dom vad dom tror om min lilla dator..

Men nu har jag en halvsur pojkvän som vill ha tillbaka sin dator eftersom det är spelkväll för honom. Jag går väl tillbaka till sängen och fortsätter kolla på DH tills jag somnar. Är rätt trött faktiskt. Helgen har inte bjudit på många sömntimmar för mig faktiskt.. Natti natt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: