vulnerable -

- helgen som gått

fredagen blev väldigt bra, trots att jag somnade både hos zuul och sen hemma hos oss.
pizzan vart jättegod och åts resten av kvällen. drack massa vin och var full som ett svin.
svinade hos zuul också, rätt taskigt men det var kul då :p haha kastade en kortlek över hela hans badrum..

på lördagen var jag lite bakis, men det betyder bara att jag hade huvudvärk.
åkte in till stan och fixade presenter till mamma och svärmor. hittade en asfin kruka på kärnans blomster som svärmor blev jätteglad över, det var kul :)
på stan mötte vi upp helena, jenny och micke och alla deras söta ungar och fikade tillsammans :)

efter det blev det middag i ås hos tottas mamma då. riktigt god mat och var mycket trevligt.
så lyckades jag lura med mig tottas kusin marielle på festerna. hade askul mesta delen av kvällen. drack för mycket, men ändå lagom så jag inte mådde dåligt :) förfesten var roligast med spelen och det..
dock lyckades jag tappa bort min kortdosa på the rock, hann ringa och spärra korten, men sen när vi går tillbaka till the rock hade vakten haft den hela tiden. så nu måste jag beställa nytt kort i onödan typ. dock lätt bästa vakten denna helg, släppte in oss trots marielle inte hade med sitt leg :)

avnjöt en french hotdog på mårtens grill, och sen satt jag där och pratade med henrik från badet, som dessutom jobbade på lime förut. fy fan vilket jävla samtal vi hade om badhuset, tur man inte jobbar kvar där, för hade det samtalet kommit ut hade man nog blivit avskedad HAHA!

sen skulle vi ta taxi och när vi äntligen är först i kön och en taxi kommer då försökte en jävla knarkhora (50+) sno den. fy fan vilken scen jag ställde till, men jag var så sjukt irriterad då. slutade med att vi alla åkte för hon och hennes ragg skulle också till lugnvik. dock hatar jag henne bara för hon trodde hon var nåt som bara kunde tränga sig hur som helst. var ju inte bara oss hon var efter i kön dirket. kärring!

idag har vi slappat med film och pizza. är så sjukt trött idag och ser inte framemot jobbet imorgon, menmen..
middag i ope sen igen, för att fira mamma, jag hoppas hon gillar presenterna..

men nu ska jag kolla på vänner!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: