vulnerable -

- aprilväder suger

ja suck vad less jag är. nyss vart och tränat, var totalt opepp men lyckades ändå göra nästan allt. bollövningarna känns så jävla meningslösa och för svåra. har ju noll balanssinne..
idag hade jag iaf med mitt gamla papper med ryggövningar och drog igenom alla dom. en av dom kändes verkligen bra, man typ har en stång och böjer sig åt varje sida fast med raka armar.. hoppas bara jag inte får för mkt träningsvärk tills imorgon bara. palla det på mitt jobb där jag sitter och rör på armarna heeeela tiden..

bara en dag kvar nu innan helgen, väldigt nice. bjuden på fest på lördag som verkar bli riktigt kul.
tror förfesten kan bli riktig spännande också :)
undrar bara vad som ska hänsa imorgonkväll. sjukt sugen på att supa, men har ingen att göra det med än.
ev kanske det blir fest hos en annan kompis, lät lite kul. annars så hoppas jag på malin..

annars är allt lika segt som vanligt. idag fick jag veta att jag ändå måste jobba kväll ibland. var fjärde vecka blir det..
fast jag får ändå jobba morgon den onsdagen och fredagen så varje månad blir det bara 3 kvällar. tror jag kan stå ut med det faktiskt..

har börjat knarka vänner igen. kollar på ett avsnitt varje morgon innan jobbet, kanske det som får en att ens bli på lite bra humör. dock sitter jag med två mycket underhållande kompisar på jobbet som får tiden att försvinna..

jag kliver upp före sex varje jobbdag nu och somnar oftast vid elvatiden. dock är jag sjukt trött tills på kvällen..

men vädret är väl det som sänker mig mest. i söndags var allt så bra, var ute i solen och gick på upptorkade och sopade vägar i mina nya vårskor och med sommarjackan. tänkte att den här veckan kan jag fan börja cykla.
så måndagmorgon kvart i sex, tittar ut och möts av snötäcktavägar. gör mig klar och allt och ska vid kvart över sju gå till bussen.. då snöstormar det och fortsätter så HELA dagen. sen dess har det snöat konstant typ. nu är det vinter igen här. ser seriöst ut som det gjorde i februari med mnst 2 dec snö. SUCK! vår nu tack!

nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det vänner igen. natti



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: