vulnerable -

- äntligen helg :)


även fast jag var trött mm gick den här dagen på jobbet sjukt snabbt.. jessie var äntligen tillbaka och jag tror vi inte var tysta en minut idag. bara massa flum hela tiden. dock har allt skratt samtidigt plågat mig då jag har träningsvärk i sidorna som känns varje gång jag asgarvar.. men gud vad skönt det är att ha kul på jobbet utan att behöva tänka på kunder mm!

ser fram emot förfesten och festen imorgon väldigt mycket nu. men först ska den här kvällen bli bra. håller på att göra pizza nu och väntar på malin som har dom sista ingredenserna. sen vet jag inte om malin bjudit över nå fler men det spelar ingen större roll, har alltid kul ändå!

imorgon ska jag INTE vara bakis för jag har massa saker att göra på stan bla köpa present till mamma och tottas mamma, sola, handla mat, gå på systemet mm. sen kl 3 är det middag hos tottas mamma och sen bär det iväg till sandra :)

dock blev det ingen powernap för mig idag, försökte men sen kom totta och micke och kolla på tv mm vilket störde mig. men jag hoppas det går bra ändå :) nu kommer malin. skriver mer sen eller imorgon!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: