vulnerable -

- in silent despair


jag vet inte vad det är för jävla fel på mig fast jag vet väl typ vad som är fel. vad fan ska jag göra, orkar inte må såhär längre. men jag kan inte prata om problemt. vissa saker är för svåra att prata om, vissa saker går inte att ta upp. jag har aldrig varit bra på att uttrycka känslor inte när det handlar om mig själv. så allt kommer gå åt helvete. men av dom senaste dagarnas totala tystnad så måste det redan ha gått åt helvetet.. eller ? jag orkar inte. jag står inte ut. vad fan ska jag göra för att få allt bra igen ?

can't stand being rejected

även om en del av sakerna är sk "skämt" så får det mig att må dåligt, kan inte ta det som skämt. har för dålig självkäsnla för det. vad fan ska det bli av mig ? jag kommer förstöra det här snart. allting som är så bra, eller iaf brukade vara det. allt som fanns att leva för. jag vet inte vad jag ska göra men det känns som jag kommer dö snart om ingen förändring sker. varför ska det vara så svårt ?
jag tror känslorna håller på att dö, men inte för mig... jag håller bara på att dö..

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hjälp mig. rädda mig..

vulnerable / i really need you tonight



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: