vulnerable -

...

Helt plötsligt försvann all energi och jag känner mig sjukt nere.. Är väl för mycket som händer nu.
Börjar med engelska B om knappt två veckor, nervös att jag inte ska klara skiten. Eller mest att jag inte ska orka. Sen känns det så in i helvete jobbigt att börja jobba igen. Jag vill inte missa all den tiden med min lilla skatt, och allt nytt hon kommer lära sig. Och jag vill inte tillbaka till ångesthålan. Min enda "klippa" där kanske inte kommer vara där så mycket heller.. Hej spotify och surmadde, välkommen tillbaka till verkligheten du flytt ett år..
 
De senaste dagarnas blogginlägg kommer imorgon, tror det känns bättre då.. Eller inte, för då är räkningarna betalda :( Men det kommer snart..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: