vulnerable -

Lilla stjärna

En sak som är bra med mitt jobb (jaa tänk jag ska säga något bra om mitt jobb!!) är att vi kan sitta och lyssna på musik hela dagarna. Tyvärr är jag spyless på all musik jag har, så idag började jag lyssna på en ljudbok jag fick tips om för över ett år sen, lika länge har den legat på min mobil och väntat. Idag bestämde jag mig för att ge den en chans, och jag ångrar mig verkligen inte. Jag har lyssnat hela dagen så jag har plöjt nästan halva boken och shit vad bra den är!! Så bra skriven och intressant.. Jag vill bara fortsätta att lyssna och vet inte när jag ska hinna det? Kan inte vänta tills nästa gång jag ska jobba, det är ju först om en vecka :p

Lilla stjärna heter den i alla fall. Och nu har jag ju inte hört hela, men det jag hört rekommenderar jag verkligen! LÄS/LYSSNA!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: