vulnerable -

Söndag 29 april

I söndags så tog vi det lugnt på förmiddagen, Totta spelade bandy. Sen åkte vi ut till Ope för att grilla och elda deras majbrasa. Min smarta mor&far hade ju spanat in väderleksrapporten och insett att det skulle vara bäst väder på söndagen (eller så insåg de att de var den enda chansen att få sina 3 barn att vara med och elda den samtidigt) så vi tjuvstartade majbrasan. Även Kerstin kom och var med. Vid femtiden gick vi ner till sjön och grillade korv och hamburgare på en grill och tände på majbrasan också. Var ju fortfarande ljust, men det gjorde ingenting :) Sjukt bra väder var det! Efter maten gick Lollo och hämtade en tårta hon gjort då Kerstin nyligen fyllt år. Hon fick även en liten korg med godsaker i av oss.

Sen gick vi upp igen när solen började gå ned och det blev kallt. De äldre hamnade framför tvn och kikade på morden i midsommer, så då passade jag, Totta, Lollo & Sebbe på att spela lite kortspel. Först Chicago som vi gav upp efter ett tag då Sebbe klantat sig och nollat sig själv och jag misslyckats med en chicago osv. Spelade lite neger&president men sen vaknade Ronja och efter matning var det dags att dra sig hemåt.













Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: