vulnerable -

Nya framsteg

Och så glömmer jag att skriva om det ROLIGA (enda roliga typ) som hände idag. Först imorse när Ronja låg på mage på täcket så höll hon först på att försöka rulla till rygg, hon har ju klarat det några gånger men hon är för feg för att göra det typ. Men så helt plötsligt så slutade hon med försöken och började istället försöka plocka upp en liten dammtuss (stor som en smula typ) med sina händer genom att försöka göra pincettgreppet. Jag tyckte det var ganska coolt och såg framför mig hur vi plötsligt hade ytterligare en sak att öva på (jag vill lära henne klappa händerna och vinka).. Sen gick dagen och jag glömde bort det där tills kvällsmålet.. Hon fick för första gången några småbitar smörgåsrån att tugga på i väntan på gröten, men hon verkade inte fatta att man skulle ha dom i munnen utan satt och inspekterade dom och förde dom mellan händerna. Sen helt plötsligt ser jag hur hon plockar upp en av bitarna med pincettgreppet, hon "kan" det alltså redan :D Duktiga lilla lilla tjej, hon gör mig så stolt! Det bästa (nästan) är att jag filmade hela skiten så jag kan visa (bevisa) det för Totta imorgon :D

Önskar jag visste hur man la upp videos här men det gör jag inte, så den som vill se får komma hit och se videon eller umgås med mig och Ronja, förhoppningvis gör hon det igen ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: