vulnerable -

Ny kamera

Nu har vi varit och köpt en ny kamera. Men när han skulle hämta en röd och visa oss för vi ville se om den var finare än svart så kom han tillbaka med en annan bättre kamera som just nu var prissänkt med 1000 kr och alltså kostade lika mycket som den vi tänkte köpa. Då är det ju klart man köper den bättre, dessutom var den lila :D Har inte hunnit leka så mycket med den än, men det blir väl! Den här kameran verkar dock sakna just "toy camera" och liknande som den andra hade, men den här har bättre zoom, manuell inställning mm så det får man väl ta. Finns ju redigeringsprogram att fixa bildeffekter i sen ;)

Vi var och handlade mat på Maxi efteråt och nu ska jag sätta igång med dagens middag som blir kyckling och grönsaker, jag ska alltså försöka ge mig på att göra sån som v fick hos Dudda och Nang och som man brukar få på bla Shanghai Wok.. Wish me luck! :)






Systemkameran


Nya kameran



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: