vulnerable -

Godmorgon!

Själv fick man sovmorgon idag av Ronja :) Men det var hon skyldig mig efter att ha hållt igång inatt ;) Skaka sängen och jollra på :/ Ser inget samband med sömnen heller till varför hon skulle vara pigg på natten..

Hur som helst ser det ut att vara fint väder genom persiennerna så jag tror jag äter lite och sen ger mig ut och går en långpromenad.. Må ju få dagen att gå, inge kul att sitta inne hela dagen och speciellt inte när det är fint väder :)

Förresten har Ronja sen förra måndagen sagt "mamamamama mama", "papapa papa" och "bababa baba" inte riktiga ord såklart, men hon viskar då och då "mama" & "papa" så det låter som de riktiga orden, skitgulligt! :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: