vulnerable -

Den första vassa

Idag satt jag och Mickan och åt lunch på Gamla teatern (lax&potatis med romsås), och jag noterade att Philips båda framtänder hade växt ut. Frågade Mickan om det och hon bekräftade och sa att en femte tand var på väg, varpå jag sa "ja och Ronja hon ska väl aldrig få några tänder hon", klappade hon lite på huvudet och så stoppade jag in ett finger i hennes mun bara för att känna, (som jag gjort sååå många gånger utan att känna något), men idag, fredag den 18 maj, så kände jag faktiskt något vasst i Ronjas mun och tänkte att nu måste det fan vara en tand, Mickan fick också känna och hon trodde också det var en bissing :)

Och nu ikväll när jag och Totta tittade efter så ser man att en liten tand är på väg upp i underkäken i mitten :) Åhh nu blir hon ännu lite större i mina ögon :') Än så länge har vi inte märkt att hon har några känningar av tanden, men det kan ju komma.. Hoppas hon inte har/får det allt för jobbigt bara! Styggt att tanden kom nu när hon nästan slutat dreggla :P

Annars idag var jag på stan mest hela dagen med Mickan, och Lollo på slutet av dagen. Åkte hem och gjorde mat/matade Ronja sen la vi henne då hon sovit dåligt under dagen och klockan var över halv 7. Efter middagen, som idag var Chili con carne, så kollade vi på Hamilton-filmen och åt gotta :) Sen har jag suttit och fyllt i lite i hennes första år böcker och försökt fixa lite med bloggdesignen, men det går inge bra..

Köpte lite fina saker på stan, men det kommer kort imorgon när jag provat dom på Ronja. Nu ska jag sooooova :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: