vulnerable -

Segt på bloggen

Nu kommer väldigt sena inlägg om dagarna innan dopet och dopdagen, om jag orkar skriva så mycket vill säga.. Har ju hela helgen att ta ikapp också! Nåväl, torsdagen innan dopet (1 mars) började hemma med förberedande för städande. Gjorde klart det sista pillet med dopgrejerna också så allt skulle gå att ställa undan så det skulle gå lättare att städa. Sen efter 13 kom Lollo för att färga håret på mig. Gick jättebra, men hon var lite stressad så hon åkte så fort hon satt färgen i håret på mig ;)

Efter att jag duschat ur all färg och pysslat på med Ronja och så blev det dags att åka bort till Ope för att klippa oss hos Kristina. Efter klippning och surr åkte vi och åt middag på Dixies som ligger vid Barnens hus, jag åt en jättegod Laxburgare :)

Sen var vi och hälsade på min syster Bodil och min systerdotter Stina som hade kommit ner för dopet och bodde hos Siv i Lillsjön. Dom bjöd på fika med bla oskalade räkor, MUMS! Efter lite surr och fikande åkte vi hem och la Ronja. Sen hände inte så mycket mer den dagen, jag tittade garanterat på någon serie ;)

Och nu har det redan gått över 1 timme sen jag skrev detta då jag har tvättat och pysslat på. Får se om det kommer några fler inlägg ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: