vulnerable -

Torsdag 22 mars

Började dagen med en dusch och tvättade håret. Tappade som vanligt hur mycket som helst :( Tycker det räcker nu, det syns redan uppe vid hårfästet att jag tappar, har nämligen fått sådär som killar brukar få "högre hårfäste" så jävla ugly :(((( Sen kom Totta hem så han fick äran att försöka söva Ronja som just somnat när han kom hem, men vaknade till. Gick ju inte så bra för honom, så när jag väl sminkat mig och ätit var hon fortfarande vaken. Bara att packa ner henne i vagnen istället då tänkte vi, och så åkte jag in på stan (skavsår och vilodag från promenerandet). Väl i stan så gick jag mest bara runt. Blev ett köp på HM av gula converse, rosa klänning och ett par rosa byxor till Ronja. Hon sov som en stock så jag fortsatte bara gå runt medan jag väntade på att Mickan skulle bli klar. När hon kom gick vi och fikade på Krikelin och när vi var klara där gick vi och mötte upp Sandra och Alva och gick på Öppna förskolan.

När dom stängde vid tre mötte jag upp lillebror och så gick vi på Lekplaneten och bytte hans doppresent som vi hade fått två av. Så istället för ett födelsedagståg bytte vi till en "kulram". Vet inte vad de kallas, men man får kulor genom böjda bågar typ :P

Efter det åkte jag hem, matade lillgrisen och sen hjälptes jag och Totta åt att laga middag. Vi skulle bjuda Dudda och hans tjej på middag, då de kommit hem från Thailand samma dag, men när vi skulle äta kom han ensam då hon hade jetlag. Vi hade även fått två klänningar av dom från Thailand till Ronja. Sen blev det en seg tråkkväll och jag gick och la mig efter 9. Fick sova rätt bra hela natten också, så skönt!


Sötnosarna på Öppna förskolan :)







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: