vulnerable -

Söndag 4 mars

Idag blev Ronja 4 månader gammal. SHIT! Totta åkte på jobb idag han men vi klev upp pigga lite innan han åkte. Jag började planera för dagen att göra mig i ordning och sen ta en promenad ner till Jon&Helena och umgås lite med dom. Men Ronja ville annat. Jag hann bara vara vaken med henne ett kort tag som jag spenderade med att ta massa fina bilder, innan hon var trött igen. Så jag nattade henne och satte på en tvätt och duschade. Sen vaknade hon, var grinig hela tiden medan jag åt och sminkade mig. Försökte natta henne igen då varken Helena eller Jon svarade i sin telefon. Tillsist somnade hon men vaknade igen efter 20 minuter. Jag hann i alla fall hänga tvätten, sätta på en ny, tömma diskmaskinen och handdiska lite :P

Då Marielle ringt under den korta tiden Ronja sov och frågat om promenad ringde jag upp henne och sa att promenad var perfekt för då kunde Ronja sova i vagnen istället. MMM eller hur. Hon låg bara och stirrade hela våran promenad :P Så vi gick upp till mig igen och satt och gosade och snackade tills Ronja tillsist blev FÖR trött. Marre åkte hemöver och jag nattade Ronja som somnade fort. Men hon sov typ 40 minuter bara :/ Jag hann i alla fall äta middag och hänga min tvätt ;)

Sen var hon så arg efter matningen (innan med för den delen) att det var bara att lägga henne igen vid halv åtta. Men då kände hon väl att det var sängtajm för sen dess har hon sovit och jag har stökat på ännu mer med hennes presenter, disken tvättat ännu en tvätt osv. Mycket dator har det varit också :P Har även försökt komma ikapp med bloggen men nu orkar jag inte mer, sängen kallar på mig, GODNATT!


GULLEPLUTT <3




ÅHH vad jag älskar den lilla sötfisen! <3


kickan

Sötnos :)



PUBLICERAT: 2012-03-11, 23:15:11 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: