vulnerable -

Onsdag 21 mars

I onsdags gick jag in till stan med Ronja. Invigde mina nya stövlar, och dom var bra :) I stan mötte jag upp Mickan och vi gick runt på några affärer och kikade, dvs spanade in vart vi skulle spendera våra pengar när vi fick dom ;) Majkii kom in till stan så vi gick och fikade på Törners på Domus. Sen gick vi hem till Mickan så hon kunde hämta Philip och sen gav vi oss ut på en långpromenad. Vi gick Rådhusgatan bort till Kvantum, sen upp mot Barnens hus och sen vidare förbi mitt nya jobb (gamla Solectron), Bilbolaget och sen bort mot Fyrvalla och Stadsdel Norr. Nere vid sjukhuset skiljdes vi åt och jag tog och traskade hemåt också. Totalt blev det en promenad på över 1,5 mil för mig den dagen, NÖJD!

När jag kom till Lugnvik kom Lollo och mötte mig. Så gick vi hem till mig och kollade på Panduros stora rea, Lollo passade Ronja så jag fick duscha också. Sen åkte hon igen vid halv 8 och jag la Ronja. Sen åt jag middag och efter det orkade jag inte mycket så blev en rätt tidig kväll igen.


Mina gula stövlar :)


De andra två par skorna jag köpte!

   
Dagens rutt och resultat!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: