vulnerable -

Måndag 27 februari

På måndagen var det åter igen dags för babymassage. Ronja var sur och grinig på morgonen så hon fick sova lite innan vi åkte in till stan. Det resulterade i att hon inte sov något innan massagen, så en kvart innan den skulle börja var hon så trött så jag vaggade ner henne till sömns. Lite trist att hon inte fick vara med på massagen, men så kan det ju vara ibland. Tyvärr var det sista gången då också, men vi får massera henne hemma istället :)

Efter massagen gick jag och Sandra lite på stan innan hon gick hem. Jag fortsatte gå på stan själv då jag hade lite ärenden att göra inför dopet och så. Bla köpte jag massa grejer på Lindex, en kofta från HM, ny mascara, 2 nya leggings mm. Blev lite långdraget och då ingen verkade ha tid för mig fick jag äta lunch själv på stan. Det tog emot litegrann, men det faktumet att Ronja ändå skulle behöva äta fick mig att faktiskt sätta mig ensam på en restaurang och äta ensam. Det blev Åhlens för där kan man smyga undan lite med att man är ensam, speciellt när man går dit efter lunchrushen ;) Jag åt i alla fall någon asgod laxbit!

Efter flera timmar på stan åkte jag hem igen och efter Ronja lagt sig fortsatte jag med mitt doppysslande :)


Mascaran som åker bort när man använder varmt vatten, asbra :)


Leggings från Vila, dom enda som inte blir stora när man använder dom,
inte åker ner hela tiden och som tom är för långa på mig! BÄST!





ÄNTLIGEN hade den här fina kommit så den köpte jag :D


Den rosa är en ny favorit, Ronja är så fin i den!
Den vita köpte jag så hon skulle ha den under dopklänningen :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: