vulnerable -

Måndag 12 mars

Idag hände inte mycket känns det som. Fick lite sovmorgon, en timme typ haha.. Nåja upp och göra sig i ordning redan efter 10 var jag klar så då blev det tacos-frukost ;)

Vid kvart i 12 kom Tottas mamma och hämtade oss och skjutsade oss till folkets hus. Där träffade vi Sandra och Hanna. Skulle på babysimsinformation där nämligen. Det var Mia och Maritha som höll i mötet och det visade sig att det är Maritha som kommer ha babysim med oss :)

Efter mötet åkte vi till barnens hus med tottas mamma. Jag ville köpa en gåstol och en leksak med sugpropp att ha på bordet. Väl där hittade vi en fin som påminde om en larv/fjäril :) gåstol däremot blev det inte då Totta trott de var billigare... Sen vill han så gärna ha en gammal med svängbara hjul.. Jag känner bara att jag vill ha en stol :p helst den på just barnens hus för den är så fin och verkar rolig!

Sen åkte vi hem, jag nattade Ronja i nästan 2 timmar och Totta gjorde pannkakor till oss. Efter middagen vaknade Ronja igen och vi låg och mös på golvet ett tag. Sen fick hon bada med Totta och sen hoppa i säng igen för natten. Sen satt jag mig vid datorn och surfade och så..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: