vulnerable -

Fredag 30 mars

Just när jag skulle ta första tuggan mat igår efter att ha duschat så vaknar Ronja igen :P Slår fan aldrig fel! Men då är hon på bra humör så då får hon sitta i babysittern eller ligga bredvid mig medan jag äter. Efter lite bus så var hon trött igen. Sov rätt länge då, typ 2 timmar så jag blev lite förvånad och nästan lite rastlös :P Men sen när hon väl vaknade tänkte jag att hon skulle vara utsövd och på jättebra humör så jag kunde fota henne lite. Jovisst! Faen vad sur och grinig hon var. Ville inte samarbeta alls med mig, inte ett leende lyckades jag fånga på bild tror jag :P

Tillslut gav jag upp, gav henne mat, klädde på henne och packade ner henne i vagnen och åkte in på stan. Hon somnade så fort jag gick ut genom porten, trött tjej. Inne i stan gick vi på Fotoposé och framkallade lite kort. Sen vodare mot Clas Ohlson och köpte en ram. Sen gick jag och letade efter nytt headset till Iphonen, hittade ett relativt billigt och bra på Teknikmagasinet för 149 kr, och då var det inear med bra ljud och en svarsknapp, så jag är nöjd! :)

Sen gick jag bara runt för mig själv och fördrev tid. Provade jättefin blus på Kappahl som jag vill ha, men får se. Hämtade ut bilderna jag framkallat och slog in presenten på Hemköps blominslagning ;) Köpte ett grattiskort och skrev på det. Sen kom Dudda in till stan och samtidigt gick Totta från jobbet så vi möttes upp och gick till En liten röd tillsammans.

Men nu orkar jag inte skriva mer, så kommer ett inlägg sen om middagen där.. Godnatt!


Sur, men så söt :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: