vulnerable -

Fredag 23 mars

Idag fick jag lite sovmorgon innan jag blev väckt och sen inte kunde somna om :P Totta var i alla fall snäll och erbjöd sig att gå in till stan med Ronja så hon fick sova i vagnen, och så jag kunde ta det lugnt hemma ensam. Jag tog bussen in vid 12 och mötte upp Totta på Intersport där han var i full färd med att köpa skor, han hade även spanat ut ett par åt mig. Jag provade och dom kändes bra, så sa killen i affären att de var bra för mig som trampar inåt och bla bla.. Blev så att Totta köpte dom skorna åt mig i alla fall, vilket var jättesnällt, så nu har jag ännu färre ursäkter till att inte gå ut och gå ;) De var gjorda i goretex så de ska vara vattentäta också, skitbra!



Sen lurade jag med mig Totta på HM för att titta på kläder till Ronja. Jag köpte ju där igår, men sen kom jag hem och såg att jag hade en rabatt som gav 20% på ett helt köp av barnkläder, så det enda rätta var att gå tillbaka, lämna igen grejerna och köpa om dom med rabatten. Och då tänkte jag att då kunde man ju passa på och lägga till lite kläder ;) Vi har ju presentkort där sen dopet så spelar inte sån stor roll tycker jag :P

Det blev i alla fall ett set med två tröjor (helvit och mintgrön med röda nyckelpigor), blåvitrandiga leggings och en rosa body med biltryck. Mycket fint som går matcha ihop :)






Sen gick vi på Kjell&Co och då kom även Mickan och mötte upp oss. Totta ville åka hem så han lämnade oss. Vi gick på Stadium där Lollo kom förbi en sväng. Mickan köpte träningskläder hon. Sen gick vi på HM och mötte upp Sandra. Blev en sen lunch på Krikelin som hade cheeseburgare idag, gottans var det! Sen blev det besök i massa affärer, på Lindex köpte jag ett par jättefina svart leggings och en matchande vit body med en svart hund och svarta prickar till Ronja. Gick även förbi HM igen och hittade en somrig klänning till mig själv och en röd body till Ronja. Var även förbi Åhlens och köpte 3 par strumpor till henne och ett påskägg till Totta. Och så blev det ett födelsedagskort till David på Lekplaneten och en trisslott från Kärnan, sen åkte jag äntligen hem igen :P









Hemma blev det matning av Ronja. Sen åt jag sen middag som bestod av rester från kasslersåsen och det. Resten av kvällen har jag inte gjort mycket vettigt. Och nu börjar lilltjejen vakna så dags att ge henne nattmål och sen sova!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: