vulnerable -

Hej

Oj oj vilken vecka! Har mått så jävla dåligt till och från sen i tisdags kväll så jag har verkligen inte varit i form alls. Idag har allt kännts mycket bättre, inte helt okej, men bra nog för att jag ska orka med min underbara dotter och dessutom vara trevlig mot omvärlden :) Hoppas på att det vänt nu och att jag får fortsätta må bra.

Vart en tur in på akuten igår kväll, men behövde tur nog bara ta tempen och göra ett kissprov som visade negativt vilket gjorde att jag fick åka hem på en gång :) Flera som tror, BARA för att illamående är ett av mina symtom, att jag väntar barn men tester säger nej och som ett brev på posten fick jag tillbaka min mens nu ikväll, wiiiiiiieee...... Nåja, det betyder ju i alla fall att det snart går att skaffa syskon ;) Men kan ju säga att det här illamåendet jag haft de senaste dagarna påminde mig sjukt mycket om hur det faktiskt var att vara gravid och jag kan inte säga att jag ser fram emot att må så igen. Finns inget jag hatar mer än att må illa..

Imorgon SKA jag verkligen försöka blogga ikapp om allting. Jag vill ju ha allt nerskrivet för framtiden! Nu gäller sängen och sova de timmar jag hinner innan Ronja bestämmer sig för att vakna!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: