vulnerable -

Äntligen!

Måste bara säga att jag är så glad att blogg.se ÄNTLIGEN har uppdaterat sin hmsida och gjort det så mycket smidigare att blogga och lägga upp bilder! Har verkligen varit ett segt helvete förut och sånt har gjort att man dragit sig från att blogga massa bilder.. Blir förändring på det från och med nu :) Hoppas bara dom blir klar med mobilappen snart så man kan börja mobilblogga, har en känsla av att jag skulle kunna hålla kortare och oftare inlägg då än ett superlångt varje kväll.. Och när dom väl släpper mobilappen igen hoppas jag verkligen att det kommer gå att lägga upp bilder även om man inte är uppkopplat mot wifi!!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: