vulnerable -

Söndag 1 juli

Totta tog med sig Ronja och gick en promenad upp till sin mamma i Ås. Under tiden passade jag på och tvätta håret, sminka mig och äta. Sen tog jag bilen upp till Ås, jag kom fram 200 meter före Totta typ :P Vi satt ute i deras uterum och slogs med flugorna, dom hade hur mycket flugor som helst.. Efter ett tag åkte Totta&Janne iväg och köpte en flugdödare och jag tror den hjälpte rätt bra (funkar bäst i mörker).
 
Fikade lite glass, Ronja fick äta äpple i sin mojäng men det var inte lika gott som päron&melon så hon gich över på smörgåsrånen istället. Så fick hon gå och vattna farmors blommor men lyckades även vattna sin lilla fot :) Sen tog vi en promenad runt i Ås så Ronja skulle få sova lite. Blev kvar ett tag till men sen for vi på Maxi och handlade kotlett och potatis för att grilla. Grillade nere hos Dudda och åt tillsammans med dom, köttet skulle vart längre i marinad men annars var det supergott! :)
 
På kvällen sydde jag ihop ett par lila leggings till Ronja och rynkade dom med resårband, tror dock jag ska rynka utsidorna också.. Så fort det går när man syr på Overlocken ;)
 
Rolig sak idag var när vi var i Ås och Ronja låg och ålade sig på golvet, så "jagade" hon flugorna, försökte ta dom med sina små fingrar. Dock har hon tummen mitt i handen än så hon får inte riktigt till pincettgreppet än.
 
 
 
 
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: